Kategorija: Piće

ZlatoDijalekti

Hrvatska je jedna od najvećih europskih zemalja, barem kada je riječ o bogastvu narječja i dijalekata. Žuja je ponosna na svaki hrvatski dijalekt i narječje te je ovom kampanjom željela dati svojevrsni “hommage” tom pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije i identiteta te pokazati da se uz malo truda (i uz malo Žuje) svi mi možemo malo bolje razumjeti.
Ključni izazov postavljen pred kampanju je bio kako u periodima tradicionalno slabije potrošnje piva povećati tržišni udio i pokazatelje uspješnosti brenda. Kampanja je premašila sve zadane ciljeve.

BREND: Ožujsko pivo

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: BBDO Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

OSTALE AGENCIJE: Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistRazveseli nekoga ovog Božića

Tijekom zime Coca-Cola se suočava sa smanjenjem tržišnog udjela pakiranja PET 0,5 L te se odlučila na inovaciju pakiranja. Cilj kampanje bio je povećati prodajni volumen malih pakiranja, potaknuti potrošače na interakciju i pojačati brand indikatore. Ideja kampanje bila je da zahvaljujući inovativnoj etiketi bočica Coca-Cole predstavlja mali znak pažnje. Jedinstvenom inovacijom na etiketi te sinergijom korištenih komunikacijskih kanala kampanja je ostvarila odlične rezultate. Postavljeni ciljevi, od prodajnog volumena do brand indikatora, bili su premašeni, što je za tržišnog lidera s dobrim početnim pozicijama izuzetan uspjeh.

BREND: Coca-Cola

OGLAŠIVAČ: Coca-Cola Adria

AGENCIJA: McCann Zagreb, 404

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistThermo Ink

Potaknuto činjenicom kako je jedan od glavnih pokretača kategorije hladno pivo, Ožujsko je razvilo termo etiketu koja poplavi kada je pivo dovoljno ohlađeno i idealno za konzumaciju. Ključni izazov je bio iskoristiti inovaciju u pakiranju za rast prodaje te jačanje brenda. Kako bi prenijeli poruku o inovativnoj termo etiketi u tri TV spota smo putem parodiranja scena iz poznatih filmskih naslova (Titanik, Psiho, Ralje) pokazali različite načine na koje su potrošači spremni ohladiti pivo. Rezultati je veliki broj popijenih savršeno ohlađenih Žuja te rast svih brend pokazatelja.

BREND: Ožujsko pivo

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: BBDO Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

OSTALE AGENCIJE: Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA