Kategorija: Piće

ZlatoNaša mjesta su zakon

Hrvatska ima 7500 gradova, općina i sela od kojih svako ima svoje ime, svoju povijest i svoj identitet. Svako od njih je po nečemu posebno. Ta mjesta su ono što čini Hrvatsku. To je naša zemlja.
Kampanjom ‘Naša mjesta su zakon’ Žuja pokazuje kako trebamo biti ponosni na sva naša mjesta, bez obzira na veličinu, ime ili geografsku lokaciju.
Ključni izazov postavljen pred kampanju je bio kako u razdoblju tradicionalno slabije potrošnje piva povećati tržišni udio u pivskom Core segmentu. Kampanja je premašila sve zadane ciljeve.

BREND: Ožujsko pivo

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: BBDO Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

OSTALE AGENCIJE: Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Bronca Osvoji Fiću u kafiću

U ljetnom period 2016. javila su se dva značajna izazova za Cedevitu – HoReCa kanal svake godine postaje sve dinamičniji, a glavni konkurent u kategoriji vitaminskih napitaka Juicy Vita sve jače napada. Kako bismo učvrstili Cedevitinu poziciju, osmislili smo nagradnu igru i prateću kampanju ‘Osvoji Fiću u kafiću’. Kampanja je na sudjelovanje potaknula 75.485 igrača koji su unijeli čak 1.070.755 kodova, potakla rast prodaje za 10% u Hrvatskoj i 22% u BIH, dovela brand Cedevita na drugu poziciju po snazi branda na oba tržišta te povećala snagu ključnih brand asocijacija.

BREND: Cedevita

OGLAŠIVAČ: Atlantic grupa

AGENCIJA: Fahrenheit

MEDIJSKA AGENCIJA: Atlantic media

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Bronca Shake&Take

Coca-Cola se suočila sa padom ‘Brand love’ indikatora, padom konzumacije i smanjenjem cjelokupne baze teen korisnika te se odlučila na back to school nagradnu promociju. Cilj kampanje bio je potaknuti potrošače da preuzmu ‘Shake&Take’ aplikaciju, pojačati brand indikatore i povećati prodajni volumen malih pakiranja TCCC brandova. Kombinacija kreative koja je govorila teen jezikom te pristupa kroz online kanale na kojima provode svoj život pokrenula je pozitivan trend te im približila brand. Svi postavljeni ciljevi – preuzimanje aplikacije, rast brand indikatora i prodajnog volumena – bili su značajno premašeni.

BREND: Coca-Cola

OGLAŠIVAČ: Coca-Cola Adria

AGENCIJA: McCann Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist Cedevita gusarska ekipa

Cedevita Kids je u 2016. dobila novo pakiranje te je okus jagode zamijenjen novim okusom tropic. Izazov kampanje bio je predstaviti tropic okus, a uz to je trebalo osnažiti imidž Cedevite kao branda za djecu. U kreativi smo oživjeli likove s pakiranja te krenuli u gusarsku avanturu uz zaraznu pjesmicu koja predstavlja karakteristike proizvoda dobre za djecu. Kampanja je povećala udjel onih koji uz Cedevitu vežu atribut ‘za djecu’, udjel majki koje koriste Cedevitu, a prodaja Cedevita Kids bočica je porasla za +380 p.p. u odnosu na prethodnu godinu!

BREND: Cedevita Kids

OGLAŠIVAČ: Atlantic Grupa

AGENCIJA: Fahrenheit

MEDIJSKA AGENCIJA: Atlantic media

INDIVIDUALNA PRIZNANJA