Kategorija: Roba široke potrošnje

BroncaTvoje grlo je tvoja snaga

Unatoč trendu pada tržišta oralnih antiseptika, u 11. mj. 2015. lansiran je novi brand Septolete duo. Uz odluku da će se suprotno konkurenciji fokusirati na stvaranje emotivne veze s brandom kroz priču o važnosti grla u životu svakog čovjeka, postavljen je cilj rasta prodaje cjelokupnog branda Septolete od 5% količinski i vrijednosno te rast tržišnog udjela od 2% unutar kategorije. Ostvarujemo količinski rast od 11%, vrijednosni 18% u odnosu na godinu ranije te su Septolete jedini brand u kategoriji koji je ostvario rast i povećao svoj tržišni udio za 3%.

BREND: Septolete duo

OGLAŠIVAČ: Krka-farma

AGENCIJA: Imago reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Mediacom Central Europe Zagreb

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

BroncaSignal White Now Glossy Chic

Signal White Now Glossy Chic je inovativna kampanja u Oral kategoriji s kojom smo prvi puta pozicionirali pastu za zube kao modni dodatak koristeći miks tradicionalnih i digitalnih medija sa fokusom na direktnu komunikaciju sa ciljnom skupinom preko modnih blogerica. Sa Signal White Now Glossy Chic kampanjom smo otvorili novi segment unutar kategorije pasti za zube a rezultat kampanje je bio snažni rast tržišnog udjela Signala s čime je Signal preuzeo vodeću poziciju na tržistu prvi puta nakon 11 godina.

BREND: Signal

OGLAŠIVAČ: Unilever Hrvatska

AGENCIJA: Mindshare
MEDIJSKA AGENCIJA: Mindshare

INDIVIDUALNA PRIZNANJA