Kategorija: Dugoročna učinkovitost

Zlatna Effie nagradaAndrija

Andrija je u posljednjih 5 godina nadišao okvire marketinga i postao svojevrsni kulturni fenomen zahvaljujući kojem je Erste banka godinama najučinkovitiji oglašivač u kategoriji.

BREND: Erste Bank
OGLAŠIVAČ: Erste Bank
AGENCIJA: Utorak. Biro za propagandu
OSTALE AGENCIJE: MediaCom Central Europe Zagreb, 404, BBDO Zagreb

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistIskrena vina

Obitelj Matković 2014. godine započinje s brandiranjem svojih vina. Njihova vina napravljena su s ljubavlju od vlastitog grožđa, cjenovno fer i poštena, bez želje da zavaravaju – poslu pristupaju iskreno. Stoga smo osmislili novi vinski brand te vina nazvali: Iskrena vina Matković, a cijelu komunikaciju osmislili na način da bude iskrena. S vrlo ograničenim sredstvima za komunikaciju, pakiranje proizvoda postalo je glavno komunikacijsko sredstvo. Od tada je prodaja porasla za 628%. Rast prihoda, širenje proizvodnje, reakcije potrošača i medija su potvrdili: iskrenost se uvijek isplati.

BREND: Iskrena vina Matković
OGLAŠIVAČ: OPG Josip Matković
AGENCIJA: Señor
OSTALE AGENCIJE: Ulupuh, Spontano

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistIzgradnja Huawei branda

Neposredno pred početak kampanje Huawei ima tri od četiri elementa marketing mixa potrebnih za uspjeh: proizvod koji tehničkim karakteristikama konkurira svim istaknutim brandovima, konkurentnu cijenu te izvrsno pokrivenu distribuciju. No nedostaje mu zadnji i ključan element – promocija.

Neograničena ambicija sastavni je dio identiteta Huaweija, a ista se najbolje iščitava u zadatku postavljenom pred marketing od kojeg se zahtijevalo da promocijskim aktivnostima svake godine udvostruči inicijalni tržišni udio Huaweija.

Marketing uspješno savladava zadani cilj – Huawei nakon trogodišnje kampanje učetverostručuje prodaju i prodaje svaki četvrti smartphone u Hrvatskoj.

BREND: Huawei
OGLAŠIVAČ: Huawei Technologies
AGENCIJA: Wavemaker Zagreb
OSTALE AGENCIJE: 404

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistOd malog stranog branda do tržišnog lidera!

Argeta je sa naglaskom na racionalnim argumentima uvjerila većinu potrošača koje se na taj način moglo uvjeriti. Istraživanja Argete pokazala su, da za rast više nije dovoljno da potrošači shvaćaju zašto Argeta, nego trebaju to i osjetiti. Tako je Argeta u samu sredinu komunikacije stavila tople osjećaje uživanja uz nju. Sa sloganom: ”Kako je ti najviše voliš?” poticali smo emocionalni dijalog sa potrošačima, te nam je razvoj različitih podbranda omogućio stvoriti priče, koje su privukle širi krug publike i tako je Argeta postala 1. izbor lokalnih potrošača.

BREND: Argeta
OGLAŠIVAČ: Atlantic Grupa / Droga Kolinska
AGENCIJA: LUNA\TBWA
OSTALE AGENCIJE: LUNA\TBWA Croatia, Pro Media Group

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistCoca-Cola Shake&Take

U tri uzastopne godine trajanja nagradne igre, Shake&Take mehanizam i popratne kampanje su postali važan način komuniciranja s najmlađom ciljnom skupinom s kojom su svi brandovi kompanije imali problema u vidu zadržavanja lojalnosti. Kroz navedeni period Shake&Take aplikacija je preuzeta preko 550.000 puta, te iz godine u godinu uvelike premašuje prethodno zadane ciljeve, jednako kao što je i prodajni volumen kontinuirano rastao van svih planiranih okvira.

BREND: Coca-Cola
OGLAŠIVAČ: Coca-Cola Adria
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Universal McCann, 404, PlayAd, 200C

INDIVIDUALNA PRIZNANJA