Srebrna Effie nagradaVipme Nema da nema
Izazov u novoj platformi je bio zainteresirati mlade ljude za Vipme prepaid tarifu, korištenjem atraktivne komunikacije koja nije u koliziji s komunikacijskom platformom Vip branda.
Ideja je bila postati spona koja mladima pruža mogućnost da uvijek budu „uključeni“ sa svijetom i stvarima koje ih zanimaju. Ideja je realizirana na način blizak svjetonazoru ciljne skupine i to kao pop-up koncert i pjesma na Youtube-u umjesto TV spota, te snackovi kao proizvod koji je idealan za stalnu povezanost.
Godinu dana nakon lansiranja platforme, ostvarujemo rast u broju mladih korisnika od 14-29 godina.
BREND: A1 Hrvatska
OGLAŠIVAČ: A1 Hrvatska
AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey
OSTALE AGENCIJE: OMD Media, Degordian
Brončana Effie nagradaNazovi Ninu
Kako u jednoj kampanji informirati potrošače da postoji Iskon mobilna mreža (bez najnovijih modela mobitela i mobitela za kunu bez kojih ne ide prodaja mobilnih usluga) te u isto vrijeme prodati i sve ostale Iskon pakete (TV, Internet, fiksni paket…)? Kako komunicirati kompleksnu poruku u 22 sekunde TV spota? Kako ostvariti prepoznatljivost Iskon komunikacijske platforme?
I to sve s neusporedivo manje budžeta nego konkurencija nudeći potrošaču usluge za koje mora potpisati dva različita ugovora.
Sve je to ostvareno u komunikacijskoj kampanji Nazovi Ninu.
BREND: Iskon
OGLAŠIVAČ: Iskon Internet
AGENCIJA: Señor
OSTALE AGENCIJE: Pro Media Group, 404
Brončana Effie nagradaNovi oblik života
Odlukom vlasnika Vip mijenja ime i vizualni identitet u A1. Kako potencijalno opasnu situaciju za poslovanje pretvoriti u prednost?
Iako ne mogu zamisliti život bez smartphonea, građani ne koriste dostupnu i često besplatnu tehnologiju koja im može poboljšati život. Zato će Vip prerasti u A1 – njihov vodič kroz digitalni svijet. Integrirana kampanja vodi kroz evoluciju i repozicioniranje u brand s novom društvenom ulogom, a NoviOblikZivota.com je prvi dokaz usmjerenja. Atributi ključni za poslovanje dosežu najvišu zabilježnu razinu, uz akviziciju iznad plana, 140% za fiksne i 23% za mobilne usluge.
BREND: A1 Hrvatska
OGLAŠIVAČ: A1 Hrvatska
AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey
OSTALE AGENCIJE: OMD Media, ŠVENK
FinalistHT M1 NOGOMET
Nogomet je najvažnija sporedna stvar diljem svijeta, pa i u Hrvatskoj, kada tijekom svjetskog prvenstva postaje važnija čak i od seksa. Kao tržišni leader, Hrvatski Telekom ima obvezu razvijati tehnološki najkvalitetnije proizvode, a kao glavni sponzor „Hrvatski Telekom Prve lige“, Hrvatskog Nogometnog Saveza i reprezentacije „Vatrenih“ doprinosi i razvoju hrvatskog nogometa, čime pokazuje da razumije i podržava hrvatsku fascinaciju ovim sportom. Poduprijeta ekskluzivno skladanom navijačkom pjesmom, HT-ova kampanja slavi strast prema nogometu. Pjesma je postala neslužbenom himnom i 13. igračem Vatrenih s preko 11 milijuna pregleda na YouTube-u.
BREND: Hrvatski Telekom
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Pro Media Group
FinalistBEZBROJ DA!
Ljudi i nakon dvije kampanje nisu vjerovali da je BEZBROJ GB stvarno jedini i stvarno neograničeni internet na mobitelu, postavljali su ista pitanja, baš kao i djeca koja prolaze kroz “zašto?” fazu. Zato smo ciljanoj skupini odlučili na bezbroj pitanja o BEZBROJ GB odgovoriti s BEZBROJ DA! Jesu li shvatili? Da, povezali su poruku s Tele2, da, zainteresirali su se za ponudu, da, prodaja podatkovnog paketa BEZBROJ GB je povećana dvostruko više od planiranog, da, kampanja je bila hit, da, da, sve da!
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep, Jedinica i nula